Subject: FW: Andmevahetusleping
From: "Eda Palm" <[email-masked]>
To: "Margit Lauri", "Justiitsministeerium"
Cc: "Eneli Kivi"
Date: Mon, 8 Jul 2024 13:43:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Alates mai algusest olen püüdnud saada sisendit uue lepingu koostamiseks. 
Alustasin kirjavahetust varem, kuna algamas oli puhkuste periood.

Jätkuvalt ootan tagasisidet alltoodu osas.

Selgitan juurde, et juhul, kui meil ei õnnestu 31. juuliks uut lepingut 
õigeaegselt allkirjastada, sulgeb Tervisekassa hetkel kehtiva lepingu alusel 
ministeeriumile avatud  x-tee teenuse kirst.kindlustused2.v1 alates 
01.08.2024.

Tagasisidet ootama jäädes

EDA PALM
Ravikindlustuse teenusejuht
Finantsosakond

T: 6033686
E: [email-masked]
Lastekodu 48,Tallinn
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw> 
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>

From: Eda Palm
Sent: Friday, June 28, 2024 3:31 PM
To: Margit Lauri <[email-masked]>
Subject: RE: Andmevahetusleping

Aitäh tagasiside eest.

Meil on küsimus lepingu lisas 1 märgitud õigusliku alusel kohta. TsMS § 315 
lg sätestab dokumentide kättetoimetamist, kuid meilt päritavatest  andmetest 
selleks infot ei saa.

Seega, meil on segadus, milleks on kohtutel vaja teada ravikindlustuse 
olemasolu. Hetkel lepingus kirjapandud sõnastus (viide TsMS § 315 lg 1) seda 
Tervisekassa õigusosakonna hinnangul ei toeta.

Lepingu täiendamiseks oleks meil vaja konkreetset õiguslikku alust 
ravikindlustuse kontrollimise vajaduseks.

Tagasisidet ootama jäädes

Eda Palm

From: Margit Lauri <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 28, 2024 3:07 PM
To: Eda Palm <[email-masked]>
Subject: Re: Andmevahetusleping

Tere!

Jah. Uurisime võimalust, et kohtud ise sõlmivad lepingu aga peame sel korral 
ikka ise sõlmima.

M.

On 28. Jun 2024, at 13:55, Eda Palm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Ootan jätkuvalt sisendit 10.05.2024 ja 04.06.2024 esitatud küsimusele.

Kahjuks pean teada andma, et juhul, kui meil ei õnnestu 31. juuliks uut 
lepingut õigeaegselt allkirjastada, sulgeb Tervisekassa hetkel kehtiva 
lepingu alusel ministeeriumile avatud  x-tee teenuse kirst.kindlustused2.v1 
alates 01.08.2024.

Seega, palun tagasisidet esimesel võimalusel, et saaksime lepingu 
sõlmimisega jätkata.

EDA PALM
Ravikindlustuse Teenusejuht
Finantsosakond

T: 6033686
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Lastekodu 48,Tallinn

  <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>

 <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw> 

  <https://www.tervisekassa.ee/blogi>

 <https://www.tervisekassa.ee/blogi> 

From: Eda Palm
Sent: Tuesday, June 4, 2024 8:20 PM
To: Margit Lauri <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Andmevahetusleping

Tere!

Ootan jätkuvalt tagasisidet lepingu aluseks oleva õigusliku tagasiside 
kohta.

Sõlmitud leping lõppeb meil 01.07.2024.

Ikka head

EDA PALM
Ravikindlustuse teenusejuht
Finantsosakond

T: 6033686
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Lastekodu 48,Tallinn

  <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>

 <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw> 

  <https://www.tervisekassa.ee/blogi>

 <https://www.tervisekassa.ee/blogi> 

From: Eda Palm
Sent: Monday, May 27, 2024 9:57 AM
To: Margit Lauri <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Andmevahetusleping

Tere, Margit!

Ootan endiselt tagasisidet õigusliku aluse kohta, kuna meil oleks väga vaja 
lepingus need alused korrektselt välja tuua.

Suundun ise 12.06 puhkusele ja ideaalis sooviks selleks ajaks kenasti 
lepingu draftis kokku leppida.

Tervitades

Eda Palm

From: Eda Palm
Sent: Friday, May 10, 2024 3:22 PM
To: Margit Lauri <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Andmevahetusleping

Tere, Margit Lauri!

Meil tekkis küsimus Lisas märgitud õigusliku alusel kohta. TsMS § 315 lg 
sätestab dokumentide kättetoimetamist, kuid meilt päritavatest  andmetest 
selleks infot ei saa. Ehk oleks see parem asendada § 306 lõikega 4?

Seega, meil on väike segadus, milleks andmeid vaja on.

Jään tagasisidet ootama

Tervitades

EDA PALM
Teenusejuht
Finantsosakond

T: 6033686
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Lastekodu 48,Tallinn

  <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>

 <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw> 

  <https://www.tervisekassa.ee/blogi>

 <https://www.tervisekassa.ee/blogi> 

From: Margit Lauri <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 3, 2024 12:11 PM
To: Eda Palm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Andmevahetusleping

Tere!

Soovime sõlmida andmevahetuseks uue lepingu.

Parimat,

Margit Lauri

Nõunik

Justiitsministeerium

From: Eda Palm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 2, 2024 11:55 AM
To: Margit Lauri <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; JM 
info Shared MB <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Andmevahetusleping

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, lepingupartner

Tervisekassa  ja Justiitsministeeriumi vahel on sõlmitud  andmevahetusleping 
4-7/106, mille eesmärgiks on andmete vahetamine tsiviilkohtumenetluse 
seadustikus kohtule

pandud ülesannete täitmiseks vajalike asjaolude kindlakstegemiseks.

Hetkel kehtiv leping lõppeb 31.07.2024.

Kirjutan, et küsida, kas soovite sõlmida andmevahetuse jätkamiseks uue 
lepingu?

Kui Jah, siis palun andke sellest kiirelt teada ning võimalusel edastage 
koheselt uuendatud lepinguprojekt, et saaksime seda ka enda poolt 
kaasajastada.

Tervitustega

ja kiiret tagasisidet ootama jäädes

EDA PALM
Teenusejuht
Finantsosakond

T: 6033686
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Lastekodu 48,Tallinn

  <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>

 <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw> 

  <https://www.tervisekassa.ee/blogi>

 <https://www.tervisekassa.ee/blogi> 

<Andmevahetusleping_HK_ja_Justiitsministeeriumi_vahel_2024.doc>